Günün Sözü:

Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa, yanlışınız çok demektir.

Yaran Olaylar-1

Uyku konusunda yıllardır yaşadığım ve bir türlü nihayetine erdiremediğim sorunlarım sebebiyle hemen hemen her gün bu vakitlerde bilgisayar başında oluyorum.Madem bilgisayarın başına oturuyorum o zaman BlogmaBlogcuk'uma katkıda bulunayım dedim.Aklımada geçen gün kardeşimin "yaran olaylar" diye google'da aratıp çıkan sonuçlardan sözlükleri okuduğu geldi.Bende hemen yaran olayları araştırmaya başladım.Sizler içinde zaman zaman bazılarını paylaşacağım.Tabi siz beklemek istemiyorsanız yolunu size gösterdim.İşte yurdumun yaran olayları:

1)Metro hızla Osman Bey Durağı'na yaklaşmaktadır.Dış ses:
-Osman Bey.
Metrodan biri:
-Efendim.

2)Çin'de bir üniversitede yaşanan olay:
Kızın biri yeni aldığı bisikletiyle okula geliyor ve okulun bahçesindeki bisiklet parkına henüz kilit almadığı için öylece bırakıyor.Derslerin bitiminde eve gitmek için bisikletinin yanına gelince bisikletinin yerinde olmadığı görüyor ve çok sinirleniyor.Ertesi sabah okula geldiğinde bisikletini üzerinde bir notla bir gün önce bıraktığı yerde buluyor.Üzerindeki notta "çok özür dilerim ama bisikletine gerçekten ihtiyacım vardı.aldıktan iki saat sonra geri getirdim ama sanırım çıkışına yetişemedim, çok üzgünüm,anlayışın içinde teşekkürler" kız bu olay üzerine doğruca bir bisikletçiye gidiyor ve beş tane kilit alarak okula dönüyor.Bisikletini iyice kilitleyip beş farklı anahtarla derse giriyor ve olayı arkadaşlarına anlatıyor.Ders bitiminde beş kilt taktığını anlattığı arkadaşlarıyla beraber bisikletini almaya gittiğinde şok oluyor.Bisikletinin üzerinde on tane kilit ve birde not var.:
"Eğer ben acil olduğu zaman kullanamayacaksam sen hiç kullanamayacaksın...."

3)Bir gün ağa ve marabaları kuzu çevirme yemeye giderler.Büyük bir iştahla yemeği yedikten sonra ağa masadaki kürdanlardan alır ve dişlerini kaşımaya başlar.Bu sırada ayıp olmasın diye diğer eliyle de ağzını kapatmaktadır.Hemen marabalar da onun yaptığını yaparlar.Yemek yenmiştir hesap istenir ve kalkılır.Bu sırada marabalardan biri dayanamayarak:
-Ya agam kuzuyu yedik iyi hoş da yemeğin sonunda o çırpıları niye yedik ben onu anlamadım.

4)Beşiktaş tribününün bilinen isimlerinden olan ve şu sıralar cezaevinde bulunan bir tribün siması için, Beşiktaş'ın taraftar forumlarında şafak sayılmaktadır.Kalan gün sayısı yazılıp, yanına da kalan günün rakamlarıyla plakası oluşan şehrin ismi yazılmaktadır, "kalan gün 15 - Burdur", "kalan gün 14 - Bolu" şeklinde...

Forumu okuyan arkadaşlardan biri de "olum az kaldı ama hergün başka bir cezaevine mi naklediyorlar lan? dün Burdur'daydı bugün Bolu'da" şeklinde gayet ciddi bir soru sorar.

Not:Olayda adı geçen kişi "optik başkan" lakaplı Mehmet Işıklar'dır.25 Temmuz 2007'de vefat etmiştir.

5)Çok sevdiğim kuzenimle birlikte yaz ikametimiz olan Akçay'a tatile gitmekteyiz her yıl olduğu gibi.Tatile çıkmadan bir gün evvel yeni bir telefon hattı alan kuzenim, hattının açılıp açılmadığını kontrol ettirmek için 15-20 dakikada bir yeni numarasını bana arattırmakta ve beni 'aradığınız numara geçici olarak servis dışı' uyarısıyla karşı karşıya bırakmaktaydı.O kadar sinir olmuştum ki, gayet güzel ve sade bir biçimde 'kuzen turkcell' olarak kaydettiğim numarayı 'o.... çocuğu' olarak değiştirdim. aramızdaki ikili hukuk her türlü küfre, aşağılamaya açık olduğundan 6 saatlik yol boyunca bu konunun geyiği epeyce döndü.Birçok kez onun telefonunda 'g.tv...n, t...ş, yandan yemiş vs.' gibi sıfatlara maruz kalmanın verdiği acıyı hala yaşarım.

Herneyse...Yolculuk bitiyor eve geliyoruz ve gerizekalı kuzenim şarj aletini unuttuğunu belirtiyor.Aferim a.... koyayım diyorum.O şarj seni iki gün idare eder, vedalaş insanlarla.Abi diyor, kızı aramam lazım yoksa terk eder 1 gün aramayınca.Kızını s..... ya diyorum, ben veririm sana telefonu.Neyse birkaç günün ardından bu gerizekalının şarjı cidden bitiyor ve g.t tutuşma emareleri baş gösteriyor.Fazla uzatmadan telefonu birkaç saatiğline kendisine emanet ediyorum.Abi kontörüm yok diyor, nerden yükletebilirim burada.Gel a.... koyduğum diyorum, çarşıda vardır, buluruz.Bir turkcell bayii buluyoruz; ama evden çıkarken doğru dürüst para almayı unutuyoruz.Bu durumda parça kontör yükletilmesi lazım; ama gerizekalı kuzenim numarasının bir hanesinden emin değil ve diyalog gelişiyor...


yetkili: y

kuzen: k

k: Abi benim numara ya 538 45x xx xx ya da 538 54x xx xx emin değilim
.
y: Bu iki numaradan herhangi birini ara meşgul olan senindir.
k: Nasıl ya anlamadım.
y: Ver bakayım telefonu.
k: Al abi.
y: Söyle bakayım numarayı.
k: 538 45x xx xx.
y: Arıyor...Bir şey yazıyo burda bakar mısın.
k: Hah tamam abi bu benim işte.

Tahmin edildiği üzere telefonda numara çevrildiği anda 'o...... çocuğu' yazmıştır ve kuzen de bunu teyit etmiştir.Alan memnun satan memnun ben ne diyeyim daha.


BlogmaBlogcuk hizmetidir.Kaynak göstermeden kopyalamayınız.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder