Günün Sözü:

Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa, yanlışınız çok demektir.

Blogumun En Mutlu İlk Günü

Bugün blogumda geçirdiğim en mutlu günlerin ilki.Çünkü bugün ilk defa ektiğim buğdaylar başak verdi.Ya da en azından bir kaç gün önce verdiyse bile ben bugün her şeyin farkına vardım.Google'da ekli olmayan sayfam yok sanırım.Üstelik çoğu ilk sayfada şimdiye kadar denk geldiğim en kötü sayfa derecesi 3. sayfanın sonuncu olmaktı.Üstelik deney yüzünden ilgisizleşmek zorunda kaldığım blogum daha ilk gününden bırakın kendini toparlamayı daha gün bitmeden rekorunu kırdı.Hatta bugün yazdığım bu yazının yarın 2.'sini yazacaktım da sonuçlar ortada olunca acaba bugün mü yazsam dedim.

Sanırım daha 10  gün gibi bir sürede günlük ortalama 30 tekil-130 çoğul hit ve google'da bütün sayfalarımın neredeyse indexlenmiş olması yazdığım yazıların çok çeşitli ve özgün içeriklere sahip olmasından kaynaklanıyor.Şimdiye kadar bilgilendirme yazılarını çıkarırsak 47-48 blog yazısı kalıyor; ancak ben bu yazıları hazırladığım sürede binlerce alıntı yapabilirdim.Ama bu kadar kısa sürede böyle bir başarı yakalayabilir miydim?He, kendi başarımı çok büyük görmüyorum daha iyi olabilirdi.Ama yinede özgün içeriğin bir başarısı olarak görüyorum.Sanırım takipçilerimde bir kez daha özgün içeriğin önemini kavramışlardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder