Günün Sözü:

Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa, yanlışınız çok demektir.

Sürekli Paylaşım Yapmanın ve Güncel Olmanın Önemi


Evet arkadaşlar böyle bir yazıyı yazmadan önce internetten ordan burdan araştırma yaparak delediğim bilgileri paylaşmak yerine kendim deneyerek sonuçlarını sizlerle paylaşmayı tercih ettim.Yaklaşık 4 gündür Blog ile çok az ilgilendim.Paylaşımlarımı günlük bir ile sınırlı tuttum ve son iki gündeyse hiç bir paylaşım yapmadım.

Yaptığım araştırmanın sonuçlarınıysa hergün takip ettim.Sonuçlar aslına bakarsanız internette yazan çoğu bilgiyle paraleldi.İstatistiksel olarak tam bir çöküşteydim.Böyle bir deney yapmadan önceyse istatistiklerim beni çok memnun ediyordu.Daha bu blogu açalı bir kaç hafta olmasına rağmen hatta google düzenli olarak ziyaretlerini yapıyor ama daha herhangibir linkim google'da olmamasına rağmen günlük tekil hitim beni memnun eder seviyedeydi.Deney başladığım günden itibaren günlük tekil hitimde diğer hit türlerinde de küçük değil gözle görülür büyüklükte düşüşler yaşadım.Grafik desteği veren bazı sitelerden sitemi yaklaşık on gündür takip ediyorum.İşte grafiklerle sitemin sürekli paylaşım yapılan ve güncel olan halinden, deney anında ki haline:









İlk iki grafik tekl/çoğul hit grafikleri düşüşün ne kadar gözle görünür olduğu ortada.3. grafikse bu hizmeti veren web sitesinde ki sıralamayla alakalı paylaşımlarımın blogum için zirveye ulaştığı günün ardından başladığım deneyin etkisi hemen burada da gözüküyor.


Bütün grafiklerde sarı renkler bugünün bilgilerini içermektedir.Yarın gece bugün ve yarının - aşağı yukarı- değerlerinide ekliyeceğim.

Sanırım bu size özgü paylaşımlar yapmanız, sitenizin içeriğinin alıntı olmaması ve sürekli olarak sitenizi güncellemenizin önemi konusunda size yardımcı olmuştur.


BlogmaBlogcuk hizmetidir.Kaynak göstermeden kopyalamayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder