Günün Sözü:

Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa, yanlışınız çok demektir.

Yazın Eski Dizileri İzlemek


Bu eskiden bende yoktu.Gerçi şimdi de pek olduğu söylenemez;ama kriz halinde geldiği söylenebilir.Nereden ve nasıl olduğunu bende bilmiyorum.Eskiden bir bölüm ya da bir sezon izlediğim bir diziyi bu aralar 2 günle 7 gün arası sürede tüm bölümlerini izlemeye başladım.

Örneğin Chuck şu sıralar 3 . sezon finalini yaptı 4. sezon Eylül'de yayına girecek.Bense Chuck'ın en son 12. bölümünü izlemiştim.Tatilde ise 54 bölümünün tamamını 3 günde izledim.4. gün ise nasıl büyük bir boşluğa düştüğümü anlatamam.Çünkü üç gün oyunca sürekli aynı karakterleri görmekten, sanki hergün gördüğüm insanlar halini almışlardı.Neyseki paçayı çabuk kurtardık :)

Ardından popüler eski yeni filmleri izlemeye başladım.Bir hafta boyunca ikişer defa Harry Potter serisini izledim.Avatar,Vavien,Eyvah Eyvah,... diye uzayıp gidiyor bu liste.

Şu sıralarda ise Lise Defteri'ne başladım.Hadi hayırlısı demekten başka çaremiz yok.TV ile alakası olmayan ben şimdi pc'yi neredeyse dizi izlemek için izler hale gelmişim.Allah sonumuzu hayır etsin :) :) :)


BlogmaBlogcuk hizmetidir.Kaynak göstermeden kopyalamayınız.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder