Günün Sözü:

Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa, yanlışınız çok demektir.

Arabeski Sevmiyorum Ama Fazıl Say'ı Daha Fazla!!!

Arabesk müzik ezgisiyle sözüyle benimde çok hoşuma giden bir tarz değil.Ama toplumumuzun bir kesimi tarafından ki göz ardı edilemeyecek kadar büyük bir kesimi tarafından sevilerek dinleniyor.Kendini deha! sanan pek kıymet değer şahsiyetlerse kendilerinde bizim insanımıza hakaret edecek bir yüz buluyor.Ve kolaylıkla "yavşak" diyerek kestirip atıyor.Üstelik özrü kabahatinden de büyük...

Hoş özür dilediğide söylenemez;ama en azından tepkileri azaltmaya çalışırken yaptığı yorumlar olayı resmen "sıçtım bide sıvayayım dedim" mantığına dönüştürüyor.Kendilerini "sözde aydın" olarak görenler ne kadar aydınlık olduklarını açıkça ortaya koyuyorlar.İşte size ne kadar aydınlık olduklarını gösteren bir kaç örnek:

"Türk halkının arabesk yavşaklığından nefret ediyorum"
"ve dinleyenlere yavşak diyen o ağzı eşşek s.ksin."
"Ve sen bunu bu gezegende her yıl 120 konser veren-Salzburg'u açan adama mı diyorsun?Müzik gönül işidir diye. Haddini bil!"

Üstelik kendisiyle hemen hemen her an alttan alarak konuşmaya çalışan sayın Cüneyt Özdemir'de hoşuna gitmeyen şeyler söyleyince bakın 1 saat içinde ne oluyor:

"size cücü denilmesine ve bunun bir kapışma olarak adlandırılmasına şiddetle karşıyım. Cüneyt Özdemir aydın bir insandır."

ve daha bir saat geçmemişti ki...

"Demin ettiğim bir lafı geri çekiyorum; Cüneyt Özdemir aydın filan değildir."

Sanırım bize pek bir diyecek bırakmıyor.her şey apaçık ortada taktirse Türk Milletinin...


BlogmaBlogcuk hizmetidir.Kaynak göstermeden kopyalamayınız.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder