Günün Sözü:

Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa, yanlışınız çok demektir.

İşsizler Cennete Gider Üzerine


Gün gece gittim, gördüm ve döndüm.

Güzel bir tiyatro.Topluma sorun olandan da, sıkıntı verenden de bahsetmiş.Her ne kadar gitmeden önce pek çok kişi birazda oyunun ismine bakarak bol kahkahalı bir şeyler beklesede, daha çok insanları düşündürmeye çabalamış.Güldürmüyorda değil tabi.Kahkaha attırmıyor :).

Ergenekona'da dokunmuş,11818'e de yani öyle bir oyun anlıyacağınız.Sayın başların hepsini öpmüş tek tek :).Ufak tefek marjinallikleride olsa -benim açımdan- güzel bir tiyatro;ama gereksiz küfür çok.Lakin küfürlerin dahi altından girilip üstünden çıkılmış.

Yaz gecesi yapacak bir işi olmayanlar için gayet yerinde bir tercihmiş.Dayımı tebrik ettim.İyi iş çıkardı.Bu gecede Dikili'de aynı oyun sergilenecek.İzlemek isteyenler için ideal bir tercih.

Künyesi

Adı:İşsizler Cennete Gider

Yazan-Yöneten:Ferhan Şensoy

Oyuncular:Ferhan Şensoy, Serap Günaydın, Ali Çatalbaş, Elif Durdu

Bu arada sakın 4 karakter var sanmayın.Sanırım 20 kişi kadarlar :) 


BlogmaBlogcuk hizmetidir.Kaynak göstermeden kopyalamayınız.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder