Günün Sözü:

Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa, yanlışınız çok demektir.

Günün Şarkısı:Ayrılık


Aslında az önceye kadar pekte neşeli bir günüm vardı.Her şey yolunda gidiyordu.Ama az önce twitter'de dolanırken "mayonezseverim" diye birine denk geldim.Tweetleri ilginçti.Okuyabildiğim yere kadar okudum.Sonra şöyle bir tweetle karşılaştım:

Bu şarkı, ağzımıza sıçıyor gençler. http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/1867/

Bende gayri ihtiyarı olarak tıkladım.Hatırlamıştım şarkıyı.Benim gibi insanlar için bu tip şarkılar pek dinlenilecek şarkılar değildir.Çünkü ben birine bağlanmamki ayrılık acısı çekeyim.Ama açıkçası şarkı çok tonajlı geldi.Gerçekten bende dağıldım."Darma duman oldum" dedikleri cinsten...
Sonra bir başkasından dinledim.Derken bir başkası daha.Her dinlediğim bir öncekinden daha güzeldi.Her dinleyişimde biraz daha büyüsüne kapılıyordum.Ağırlığının altında kalıyordum...

Fikrimden geceler yatabilmirem
Bu fikri başımdan atabilmirem
Neyleyim ki sene çatabilmirem

Ayrılık, ayrılık aman ayrılık
Herbir dertten olar yaman ayrılık

Uzundur hicrimden gara geceler
Bilmirem men gidim hara geceler
Vuruptur gelbime yara geceler

Ayrılık, ayrılık aman ayrılık
Herbir dertten olar yaman ayrılık

Ben dinledikçe neşem kaçtı.Akşamında yaklaşmasıyla kasvet arttı.Kalbimde ayrılığı hisseder oldum.Ne kötü his!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder