Günün Sözü:

Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa, yanlışınız çok demektir.

Blogma Blogcuk'un İçeriği Üzerine

Şu an sanırım Blogta yalnızım :) Tabi daha ilk günüm hatta saat olarak bakarsak 10 saat falan oldu.Ama Blogumun ne tür bir içeriğe sahip olacağı konusunda şimdiden yazı yazarak ileride bu ne ya demenin önüne geçmeyi planlıyorum.İlk başta bir konu üzerine yoğunlaşmayı ve sadece o konu üzerinde fikirlerimi sizinle paylaşmayı hedeflemiştim.Lakin daha sonra gördüm ki ben bir konu üzerine yoğunlaştığımda başarı oranım düşüyor.Bu yüzden o an rüzgar nasıl eserse öyle uçmaya yani yazmaya karar verdim.

Biraz özgürleşmek istedim sanırım.Çünkü bir konu üzerine yoğunlaştığım diğer web sitelerim nedense öylece duruyor.Ama ben aktif bir site hedefliyorum.Bunun içinde sizinle her türlü konudan bahsedeceğiz.Bunu şimdiden söylememin sebebini yukarıda söyledim ama yine şaşırmayın diye söylüyorum.Çünkü rüzgar birden ters dönerse konularda ters döner.Yani arka arkaya gelen haberler birbiriyle çook zıt olabilir.Bilginize :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder