Günün Sözü:

Silginiz kaleminizden önce bitiyorsa, yanlışınız çok demektir.

Aref Ghafouri'nin Sırrı Ortaya Çıktı!!!

Aref Ghafouri

YGS-LYS sınavlarına hazırlandığım için pek Tv izleyemiyorum.Ancak Pazar günü Yetenek Sizsiniz Türkiye adlı Tv programında Aref Ghafouri diye bir eleman değişik ilizyon gösterileri yapmış ve milleti etkilemiş.Benimde bundan programdan sonra haberim oldu ve birkaç saat içinde internete düşen gösteri videolarını izledim.Gerçekten de insanın hoşuna giden şeyler sergiliyordu.Bütün izleyenler hayrandı.Genç kızların tabiriyle oldukça’da “cool”du; ama bir sorun vardı: Herkes bütün bunların gerçek olmadığı gerçeğini unutmuştu.Neredeyse Aref Ghafouri’ye tapmaya başlayacaklardı.

O sırada ilk gösterisinden sonra olup bitenler, yaptığı hilelerin uzunca bir süre konuşulduğu aklıma geldi.Bakalım yarın neler olacak dedim; dedim ki yarın olduğunda internette kocaman puntolarla yazılmış “AREF’İN SIRRI ÇÖZÜLDÜ” haberini gördüm.

Öyleyse Aref Ghafouri’nun Sırrı Ne?

Olay basit: Master Prediction

Aref Ghafouri’nin şovunda kullandığı bu alet Dick Zimmerman tarafından tasarlanmış ve ödül almış bir hokkabazlık aletinden fazlası değil.Özelliğiyse fiziksel temas olmaksızın istenilen kelimeleri rulo kağıda dökebilmesi.Fiyatıysa bu işin getirisi karşısında sudan ucuz: 3795 $

İşte Master Prediction-- İncelemek için buraya tıkla

İşte böyle bizim Aref Aref diye sayıkladığımız adam da sadece iyi bir sunucudan fazlası değil.Tabi iyi sunum yapabilmekte kendi çağında bir yetenektir; ama bu kadar övgüye değer mi düşündürücü.Yine de Aref Ghafouri'nin şovunu izleyecekseniz buyrun:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder